Monday, January 13, 2020

قاسم سلیمانی -اغتيال# قاسم سلیمانی# كان #مؤامرة# موقعة #من قبل# النظام#



اغتيال# قاسم سلیمانی#
كان #مؤامرة# موقعة #من قبل# النظام# الإيراني
هل تعرف# قصه #قمیص# عثمان بن عفان# وحرب# معاویه #و اسقاط
#حکومه امام علی#؟
أفضل طريقة لإسقاط النظام الایرانی #أخبر العالم# و الملائين# الأصدقاء# قاسم سلیمانی #لانتقم من النظام# المرشد الأعلى#
علی خامنئی
أفضل# طريقة #لإسقاط #النظام #أخبر العالم# وملايين #أصدقائه
#لذا انتقم# من #حكم المرشد الأعلى #اغتيال# قاسم سلیمانی# كان مؤامرة #موقعة #من
قبل# النظام# الإيراني #دیفید عباسی# العربیه# -اغتيال قاسم سلیمانی# كان مؤامرة موقعة من قبل
النظام الإيراني
گفتگوی سیاوش اوستا از پاریس و خانم کاملیا انتخابی فر از
نیویورک با تلویزیون العربیه پیرامون تظاهرات ایران و کشته شدن عزیزانمان در
هواپیمای اوکراین سياوش اوستا در پاسخ به مجری برنامه که می‌گفت مردم بخیابانها آمده
و رژیم را ساقط می‌کنند و دارند عکس قاسم سلیمانی و خامنه ای را پاره می‌کنند گقت: چهل سال است که مردم
سلحشور ایران برای نابودی رژیم بخیابانها می‌ریزند ولی چون دستشان خالیست چند روز
بعد نظام با تظاهرات حکومتی رعب و وحشت را حاکم می‌کند و گروهی هرروز وعده سقوط
نظام را می‌دهند من تاکید می‌کنم که
امروز بهترین فرصت برای سرنگونی کل نظام و هر دوجناح خامنه ای و روحانی پیراهن
عثمان کردن خون سلیمانی علیه نظام اسلامی است زیرا او با توافق جمهوری اسلامی کشته
شد نباید در تله یک
جناح بیفتیم هردو را باید بزنیم و بهترین راه و برترین سلاح برای گذر از این نظام
پیرهن عثمان کردن سلیمانی است و همانطور که معاویه توانست با اینکار حکومت علی را
ساقط کند ما هم می‌توانیم زیرا آن اجتماع میلیونی مردم که برای سرباز سلیمانی
بخیابانها آمده بودند اکثرا همان کسانی بودند که طی چند سال اخیر به خیابان‌ها
ریخته و با شعار رضاشاه روحت شاد خواهان شهریاری و هوادار بازگشت نواده رضا شاه بوده
و هستند سیاوش اوستا پرسید چرا شعارهای مردم در همه شهرها که رضا شاه
روحت شاد و بازگشت نواده رضا شاه میباشد را همه سانسور میکنند؟
 و خواهان
بازگشت نوه ی رضا شاه هستند
سياوش اوستا تاکید کرد که با
سرباز سلیمانی خامنه ای هم مرد و نیوزویک هم نوشت و مردم هم همه می‌دانند که شخص
خامنه ای با روحانی ترور سلیمانی را برای ماندگاری خود امضا کرده بودند

No comments:

Post a Comment

راز عاشقی حافظ و دوشیزه شاخ نبات و رهاکردن قرآن و پیرو زرتشت شدن و اعدام...

خیام و این جهان فرسوده سرگذشت سه یار دبستانی حسن صباح و عمرخیام و خواجه نظام الملک بروایت استاد سیاوش اوستا  اوستا ده سال برای تین شاهکار تا...